איך בוחרים צילייה?

אם יש משהו שיותר טוב מלשכב על חוף הים מול השמש, זה לשכב על חוף הים לא מול השמש. משנה לשנה הדרישה להצללה בבילוי הקיצי שלנו מתגברת ובצדק- חם יותר, שמשי יותר וגם המודעות לנזקי השמש גברה.
אין צורך להתבאס, צילייה לים היא הפיתרון האידיאלי עבור המצב והיא משאירה את השמשיות הקטנות והלא יציבות מאחורה. צילייה לים היא בעצם בד גדול פרוש בעזרת מוטות ומשקולות (שקי חול, כן, אותו החול שעל הים) שמעניק מן מבנה פתוח שמספק צל, אוורור והגנה מפני השמש. צילייה לים היא מתקפלת וקופמפקטית, קל להרכיב ועוד יותר קל לפרק, היא לא דורשת מאיתנו שום ידע טכני בהרכבה, רק משטח בו ניתן להציב אותה בהצלחה.
הצילייהמאוד יציבה וחזקה בגלל המבנה שלה ומשקולות החול בקצוותיה כך שאין צורך לחשוש שהיא תקרוס עליכם בזמן שתהיו תחתיה. צילייה לים היא קטנה וקלה ואפשר להכניס אותה לכל מקום או להשאיר אותה תמיד בתא המטען, שיהיה. עם כל היתרונות הרבים של הצילייה לים, כדאי לדעת לבחור אותה נכון. אז איך בוחרים את הצילייה לים המושלמת עבורנו?

1. גודל הצילייה לים–  עלינו לבחון את הגודל של הצילייה, על פני כמה שטח היא נפרשת. המלצה שלנו- תמיד לבחור צילייה גדולה יותר ממה שתצטרכו. יותר מקום מוצל לא הרג אף אחד ואולי בדיוק ההפך. ציליות לים מגיעות בגדלים שונים ויכולות להכיל בין 2-10 אנשים. אל תחסכו בגודל הצילייה, תמיד כיף ללכת לים עם כל המשפחה או עם החברים ושכולם מקבלים את חלקת הצל שמגיעה להם.

2. גובה הצילייה לים- ציליות הים מגיעות בגבהים שונים שנקבעים על ידי גובה המוטות שמחזיקים אותן. יש גבהים שיאפשרו לכם רק לשכב או לשבת על הקרקע תחת הצילייה ויש גבהים שתוכלו לשבת על כיסא נוח ואפילו לעמוד. בחרו את הצילייה שלכם לפי המטרות שלכם. לצורך הפרופורציות, כאשר גובה המוטות הוא 1.65 מטר, אפשר לשבת על הקרקע בלבד ולא לעמוד. כיסא מתאפשר אבל יהיה גבולי.

3. בד הצילייה לים- אנחנו צריכים לבחון את הבד ממנו מורכבת הצילייה. בד הצילייה צריך להיות חזק ועמיד (200 גרם למ”ר נחשב בד עבה מאוד עבור צילייה ויספק יציבות והגנה מירבית מפני קרינת השמש). גם תיק הנשיאה עבור הצילייה צריך לקבל התייחסות, ההמלצה היא לבחור תיק מבד קורדורה עמיד למים.

4. נראות הצילייה לים- זה כנראה הסעיף הכי פחות קריטי אבל רצינו ליידע אתכם שציליות מגיעות בשלל צבעים, גוונים והדפסים ואתם ממש לא צריכים להתפשר על הצילייה הכחולה הבנאלית. טיפ מאיתנו- תבחרו צילייה מיוחדת, צבעונית עם פסים או נקודות כדי שתוכלו לראות אותה מרחוק ולזהות בקלות איפה התיישבתם. וגם כדי שיחמיאו לכם עליה, מה אכפת לכם?

נשאר לכם רק ללכת לים ולהיות חכמים ב(צילייה מתחת ל)שמש!

כל המוצרים
טבע
עד 25% הנחה על
כל הפריטים
כל המוצרים
חוצות
עד 25% הנחה על
כל הפריטים
כל המוצרים
מקורה
עד 25% הנחה על
כל הפריטים